Zaloker & Zaloker

Rezultati ankete glede zadovoljstva s storitvami Z&Z

Predstavljamo vam rezultate vprašalnika na temo zadovoljstva z našimi storitvami in podporo, ki vam jo nudimo pri uporabi medicinskih pripomočkov Medtronic. Vprašalnik je izpolnilo 135 uporabnikov. Hvala vam!

Povzetek
  • 70 % anketiranih ni navedlo težav, povezanih z uporabo-
  • 30 % anketiranih jih je izpostavilo težave z uporabo setov, senzorjev, oddajnikov in zvočnimi opozorili.
  • Osebe, ki so navedle težavo, jo v pretežni meri rešijo same (58 %) ali pokličejo Z&Z (25 %). Razvidna je razlika med uporabniki, ki pripomočke uporabljajo dalj časa (8+ let) in tistimi, ki jih uporabljajo manj kot 4 leta. Slednji se večkrat obrnejo po pomoč.
  • Z&Z storitve po oceni v veliki meri presegajo pričakovanja anketiranih. Posebej izstopa zadovoljstvo z naročanjem matariala, dobavo, tehnično edukacijo in pomoč na dežurnem telefonu.

Vaše predloge glede nadgradnje naših storitev in izobraževanj že pretresamo in delamo načrte za jesen in zimo. O novih projektih vas bomo obveščali preko naših komunikacijskih kanalov.

Prijazen pozdrav!


Podrobnejši rezultati

1) Statistika:

Vprašalnik je bil na voljo od 11. 3. 2021 do 22. 4. 2021. V njem je sodelovalo 163 oseb, zaključilo pa ga je 135 oseb. Od tega je bilo 73 žensk (54 %) ter 62 moških (46 %). Največ sodelujočih je bilo starih med 41-50 let (24 %), najmanj pa nad 70 let (5 %).

Največ oseb uporablja MiniMed™ 640G, s senzorjem ali brez, (38 %) in MiniMed™ 670G (32 %).  

Pripomoček najmanj 4 leta uporablja 34 % anketiranih, 65 % pa jih propomoček uporablja več kot 4 leta.

Glede informiranja so sodelujoči označili, da največ spremljajo našo spletno stran www.zaloker-zaloker.si (84 %), sledijo klici po telefonu (39 %).

Veliko oseb z uporabo inzulinske črpalke nima težav (70 %), 49 oseb (30 %) pa je navedlo težave kot so senzorji, oddajniki, težave s seti, piskanje, kalibracije …

Osebe, ki se soočajo s težavami, pomoč poiščejo tako, da pokličejo Zaloker & Zaloker d.o.o. (25 %), največkrat pa težavo rešijo same (58 %). Opazno je tudi, da osebe, ki pripomočke uporabljajo dalj časa (8+ let) težave največkrat rešijo same, medtem ko ostale, ki pripomočke uporabljajo manj kot 4 leta, večkrat pokličejo druge za pomoč.

V vprašalniku so sodelujoči ocenjevali naše storitve:

  • Edukacija oziroma učenje uporabe pripomočka
  • Pomoč na 24-h dežurnem telefonu
  • Naročila materiala in dobava
  • Obvestila o proizvodih, ukrepih in novostih (mailingi)
  • Predstavitev novih proizvodov

Pri vseh navedenih storitvah v veliki meri presegamo pričakovanja. Izstopa Naročilo materiala in dobava (ocena: 2.6 od 3), najmanj pa pričakovanja presegamo pri obvestilih in predstavitvah novih proizvodov (ocena: 2.2 od 3).

Zanimala nas je tudi vaša želja po osvežitvi znanja, pri čemer je 93 oseb (62 %) izrazilo zanimanje po osvežitvi znanja oziroma funkcij njihove naprave. Tem osebam tudi najbolj ustreza osebno srečanje (32 %) ali ogled posnetka, dostopnega na spletu (27 %). Mlajše osebe (do 30 let) bi si predvsem želele ponovitvenega izobraževanja na daljavo ali ogled posnetka. Starejši anketirani pa si želijo predvsem osebnega stika.

Sodelujoči v anketi, ki bi radi osvežili svoje znanje, so označili, da jih najbolj zanimajo ponovitvene vsebine o funkcijah, ki jih trenutno ne uporabljajo (pa bi jih želeli oziroma jim to priporoča zdravnik) ter izpisi CareLink.

Rezultati so pokazali, da si v mesečniku TiN (Triki in nasveti pri uporabi inzulinske črpalke) najbolj želijo vsebin o pripomočkih in delovanju (69 %). Pod drugo izstopajo novosti in konkretni predlogi o pripomočkih, zdravljenju ter uporabi v realnem življenju.

Vaši odgovori in vse vaše dodatne povratne informacije so pomemben vir informacij za naše nadaljnje delo in razmislek o novih projektih za čim boljšo izkušnjo pri uporabi pripomočkov.

Lepo se zahvaljujemo za vaše sodelovanje!