Algoritem SmartGuard™ nenehno zbira in obdeluje podatke iz črpalke, ki jih nato uporablja pri samodejnem dovajanju inzulina.
V primeru daljših odklopov ali ustavitev črpalke ti podatki niso na voljo, zato SmartGuard™ ne more delovati. V tem primeru uporabnik opazi, da na zaslonu nima modrega ščita, kljub temu, da je funkcija SmartGuard™ vključena. V seznamu za SmartGuard™ piše, da se posodablja aktivni inzulin.
Možni vzroki:
- Dovajanje inzulina je bilo ustavljeno za 4 ure ali več
- Črpalka je bila ugasnjena oziroma brez baterije
- Sprožil se je alarm Napaka črpalke
- Prestavljen je bil datum na črpalki
- Zelo majhna (celodnevni odmerek inzulina pod 8 E) ali zelo velika poraba inzulina (celodnevni odmerek inzulina 250 E)
Kaj narediti:
Počakajte.
Ko bo SmartGuard™ ponovno pripravljen na delovanje, vas bo zaprosil za meritev glukoze v krvi in v nekaj minutah po vnosu meritve bo samodejno začel delovati. Meritev opravite z merilnikom glukoze v krvi iz prsta, vrednost vnesite v črpalko in jo potrdite.
Če je bila črpalka ustavljena 4 ure ali več, se bo SmartGuard™ ogreval 5 ur.
Če je bila črpalka ustavljena oziroma ugasnjena več kot 14 dni, se bo SmartGuard™ ogreval 48 ur.
Pri vseh ostalih vzrokih je čas ponovne aktivacije funkcije SmartGuard™ odvisen od vzroka.
Vedno, kadar je funkcija SmartGuard™ vklopljena, vendar ni aktivna, lahko v seznamu SmartGuard™ preverite, katere zahteve je potrebno izpolniti za ponovno aktivacijo funkcije SmartGuard™.